صادرات داروی ایرانی سکته مغزی و قلبی سردرد‌های ناگهانی شب نیاز به بررسی پزشکی دارد گرمای شدید در کشور تا چه زمانی تداوم دارد؟ صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان کشوری پس از محاسبه حقوق شاغلان همتراز آن‌ها دریافت ارز اربعین و خروج از مرز‌ها بدون ثبت‌نام در سامانه سماح ممکن نیست کشف بیش از سه‌هزار قرص و داروی ممنوعه از یک عطاری در بولوار توس مشهد + فیلم بازی جرئت‌و‌حقیقت از دندان‌ساز یک زورگیر حرفه‌ای ساخت دستگیری جمشید ژاپنی، سرکرده باند لاشخورها بریدن گلوی زن در حمام خانه‌اش و فاش شدن رابطه پنهانی آتش‌سوزی انبار مواد غذایی در خیابان مصلی مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) قتل درپی درگیری خانوادگی مقابل دادسرا موادفروش حرفه‌ای در پوشش مسافربر به دام پلیس افتاد (۲ مرداد ۱۴۰۳) جنایت‌های تکان دهنده مرد قصاب در مشهد خودکشی پس از شلیک خونین به همسر در خیابان‌ حریق منزل مسکونی در بلوار توس مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا همه زندانیان می‌توانند از پابند الکترونیک استفاده کنند؟ منع بیماران مبتلا به سرطان از سفر زیارتی اربعین تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی آیا ادارات استان اصفهان روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

به مناسبت عید مبعث و پیروزی انقلاب وسایل نقلیه‌ای که توقیف فیزیکی شد‌ه‌اند ترخیص می‌شوند

  • کد خبر: ۲۱۰۸۳۷
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
به مناسبت عید مبعث و پیروزی انقلاب وسایل نقلیه‌ای که توقیف فیزیکی شد‌ه‌اند ترخیص می‌شوند
سخنگوی پلیس در آستانه جشن انقلاب و به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام (ص) از ترخیص وسایل نقلیه‌ای که در چارچوب مقررات پلیس، توقیف فیزیکی شده‌اند خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز - سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا اظهار کرد: در سالروز مبعث پیامبر رحمت و در آستانه جشن بزرگ انقلاب اسلامی به جهت افزایش رضایت شهروندان از خادمان شان در مجموعه پلیس، بنابر تدبیر سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور مالکان وسایل نقلیه‌ای که صرفا در چارچوب مقررات پلیس و راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ دلالت داده شده‌اند، می‌توانند از تاریخ شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ در سراسر کشور و یا از طریق اپلیکیشن "پلیس من" با مراجعه به قسمت پلیس راهور و "صفحه ترخیص خودرو" نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی افزود: ترخیص خودرو‌های توقیفی شامل تمامی تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نیز است و البته مشمول خودو‌هایی که دارای شکایت قضائی و پرونده مفتوح در سیستم قضائی هستند، نمی‌شود.

سخنگوی پلیس یادآور شد: همچنین به جهت تسهیل و مساعدت در فرآیند ترخیص، از طریق ستاد ترخیص پلیس راهور فراجا نسبت به تقسیط جرایم رانندگی اقدام خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->